Aralıkta oldum sezaryen ve bastırdılar... ağladım tabi ikinci kez hemşire yapacaktı yalvardım yapmadı kalçanı yukarı aşağı yap dedi kan aksın diye yatarken ödem oluyormuş çünkü ama spinalde epiduralde hissedilmediği oluyoröuş ben genel girmiştim acil sezaryene o yüzden de tamamen ayıktım bu yapıldığında spinalsen korkma 🤗