Gizemdiyarilaslan isranuroz ben çok geç öğrendim cinsiyetini bebeğimin hep derlerdi karnında tekme atarsa ilk erkektir gezerse kızdır yuvarlak kese kız fasulye kese erkek diye ilk ultrason görüntüme baktım fasulye doktora gittim erkek dedi çıkıyor valla canım dogru 🥰
Minisveannesi Kuru fasulye seklınde elıps kesenın erkek yuvarlak kesenın kız oldugunu duymustum tesadufmudur bılmem ama bende ıkısıde tuttu 🥰
isranuroz Yaa bende öyle okudum, [url=https://hizliresim.com/GZAXWV][img]https://i.hizliresim.com/GZAXWV.jpg[/img][/url] bakar mısınız acaba benim bebeğim sizce kız mı erkek mi tecrübenizde varmış 😌
Berivanz isranuroz bence kız. bebiş yuvarlak hatlıysa kız ,keskin hatlıysa vücudu erkek oluyormus annem öyle direkt anlıyor bilemem tabi sadece tahmin sağlıklı olsun 💐
BeybininAnasi isranuroz bence erkek. Ama sallıyorum ben bir şey bildiğim yok 😂 benim kızım olacak, benim kızımın duruşu kesesi bunun tam tersi ondan erkek tahmin ettim
Yenianne65 Gulanelis googleye gir imgyükle yaz ordan seni galeriye yönlendirecek fotoyu seç bitti de yüklenecek sonra kopyala buraya yapıştır
yarennn79 Minisveannesi Erbualp Berivanz Melek25 mrvakf50 [url=https://hizliresim.com/Z5Bm0k][img]https://i.hizliresim.com/Z5Bm0k.png[/img][/url] banada bir yorum yapabilirmisiniz acaba