Arkadaşlar iyi akşamlar 20 haftalık olduk dün kontrolüm vardı doktorum bebeğin sağ böbreğinin kanalında genişleme var dedi böyle başına gelen var mı idrarını rahat yapamadıysa da olmuş olabilir dedi 23 te detaylı var orada net belli olur dedi bu durumu yaşayan yardımcı olabilir mi 😔😔