Lindam Ben yapmayı çok düşünüp vazgeçenlerdenim. Bebeğe aldığımız beşiği yatak odamıza koyucağın Bebek zaten en az 1 yıla kadar anneden ayrı odada yatamıyormuş. Evimizde fazla dolabımız var eşyaları için de o dolabı uygun bulduk. Çocuk 2/3 yaşına gelince ayrı odaya geçiririz dedik. Siz ne yaptınız ?
Oznurrb Lindam çok mantıklı. Doğum öncesi yapılan odalar zaten kullanışlı olmuyor fazla. Ben de yapmayayım diyorum ama bizim aileler çok hevesleniyor şimdiden mobilya bakmaya başladılar 🤷♀️ Ben de kırmayayım diyorum alsınlar madem. Ama ben alacak olsaydım almazdım 2 yaşına gelene kadar.
Melisayenerli Lindam n11 de 2500 tlye 135 santim genişliginde büyük dolabı olan büyüyebilen karyola beşik ve şifonyerden olusan takımı aldım canım cunki tamamen mdf ve baya kaliteli bunu bizzat kurdurdugumuz usta söyledi ocak ayından sonra asla bu fiyata alamayız suan bile 300 tl artıyor iniyor alıp kurdum dolap zaten lazım şifonyerde lazım oluyo beşikte 1 yasından sonra koyarım içine kendi yanımada elektirikli ana kucagı aldm onda yatıcak bu sene alınki seneye aşırı pahalı olucak haberiniz olsun
EmineTavan Lindam aynen sizin gibi düşünmüştük ve yapmadık ama sürpriz Bi kardeş geliyor mecburiyetten yapıcaz artık daha 14 aylığız
SuleDoruk Lindam yapıcaz ama fazla abartıya kaçmadan. 10 yıl önce ilk oğluma bişey yapamamıştık maddi durumlardan. Allah nasip ederse buna elimizden geldiği kadarı ile yapacağız.
Canan_irem96 Oznurrb oy masallah sanlisiniz Ozaman daha duz hem cinse gidennodalar bakarsini beyaz veya gri gbi ilk okul da kullanilan cinsden
Oguzaysel Yaptırmadım dolap bile almadım evde kullanmadığımız dolap vardı, bebek zaten yanımızda yatcak odaya ne gerek var dedim hala da o düşüncedeyiz, biraz büyüyünce oda yapıcaz bebek odası gibi değilde çocuk odasi gibi nasipse
Efuchama Lindam 1 yıla kadar ayrı yatmaması doğru değil biraz araştırın isterseniz sonra alışmamasından zorlanabilirsiniz
Poncikveannesi Benim de müsait bi küçük odam var ama şimdilik yapmayı düşünmüyorum yatak odamla arası da biraz mesafeli..yatak odama beşik alıp koymayı düşünüyorum ilerki zamanlarda o müsait olan odayı çocuk odası yaparım 2.çocuğum olacak ilkinden tecrübeliyim
Seda_123 Lindam Ben yaptırmicam bebek sonuçta oda yapılması bana göre gereksiz hep yanımızda olacak çünkü yanımda beşikte yatacak aynı sizin gibi bizim de eşimin bekarlığından kalma dolabı var kıyafetlerini de ona koyucam ayrı boş odam olduğu halde oda yapmayı düşünmedim hiç
Deletedmom6 Lindam Bende yapıp yapmamakta kararsızdım ama dolap fln almam lzm kendj kıyafetlerimiz bile dolabimiza sığmıyor o yüzden ona almamız lzm almışken de mobilya alayım dedim . Gece yanımda gündüz odasında uyur dedim ama belki yatak almam büyüyünce güzel büyük bir yatak alırım diye düşündüm.
Ozgesn Lindam hayır yapmıcam. Gardolap sifonyer ve park yatak alıcam gardolap ve sifonyeri kaliteli sağlam bisey alıcam baya uzun kullansın diye 🥰 3 -4 yasına gelince de gardolaba ve sifonyere uygun bir montessori yatak yaptırmayı düşünüyorum🙏 Bana mantıklı geldi 🤰🥰❤️
07052019 Lindam ben yaptım oda. Müsait odam vardı, hevesim de vardı. Büyüyebilen beşikli bir oda takımı aldım. Rahat 15 yaşına kadar kullanabileceği bir oda. Uzun süre yanımda yatırmayı da düşünmüyorum nasipse. 6 ayı geçince odasına geçiririm muhtemelen.
Melisayenerli 07052019 bende senin dusuncendeyim bayada uygun aldm oda takımını mdf olarak zaten seneye aynı takımı 2 katı para vermektense aldım koydum odaya beyaz herseyi modasıda gecmez
07052019 Melisayenerli aynen. Civilden aldık baby darling Lisa diye geçiyor. Demonte geldi eşimle beraber kurduk. Çok da sağlam mobilyalar. 3 sene o odaya bir gün çocuk odası yapabilecek miyiz acaba diye her girdiğimizde içimiz yandı. Hiç düşünmeden yaptık oda 😊 tabi herkesin düşüncesi, evinin durumu farklı. Herkes kendi düzenine, kendi fikrine göre olanı bulur zaten 😊
Melisayenerli 07052019 aynen bnde 2 sene cocuk odasının hayalını kurdum dolabı vs. Söyle dizcem söyle yapcam diye en son yaptk çok sukur 1 sene yanımızda olur beşiginde 1 yasından sonrada zaten odaya yatrız yatak odamızın yanında odası 😊
Sghslove Lindam ben yatak odama kurdurdum beşiğini filan oda yapmak için 2 yaşını ideal görüyorum hem o zamana kadar neler çıkar hemen ayırmak istemiyorum çocuğumu
doganBanu Lindam Ben kesinlikle yapacağım çünkü bebeğime 7-8 aylık olunca uyku eğitimi vermeyi düşünüyorum. Etrafımda gördüğüm çok uzun süre anne babayla yatanlar asla kendi odalarına geçmiyor annrsiz asla uyumuyor ben bunu istemiyorum.
Efuchama doganBanu bravo 👏👏👏 aynı fikirdeyiz inş imkanı olanlar fikrini değiştirir çift yaşantısı da 2-3 yıl ortadan kalkıyor öbür türlü evlilikler gerçekten zedeleniyor çocuğun gelişimi için de uyku eğitimi şart
Oznurrb doganBanu uyku eğitiminden kastınız çocuğu yatağına bırakıp uyuyana kadar ağlamasına izin vermek, ağlaya ağlaya kendi kendine uyumasını sağlamak mı?
begumseker doganBanu benim annem eğitimciydi çocuk gelişimi Konusunda(şuan başka bi meslek yapıyor ama) beni 1 yaşım dolmadan odama yatağıma alıştırmış. Küçükken uyku saati dediğinde odama gidermişim yatar uyurmuşum. Şimdi bana da aynısını yapıcaksın diyor. Ben de sizin gibi 1 yaşı dolmadan odayı ayırıcam size katılıyorum.Zaten hemen dibimizdeki odayı bebek odası olarak hazırlıyoruz😻
BeybininAnasi Ooof valla en kararsız olduğum konu. Bir yaptırsam diyorum, bir yaptırmasam diyorum. Sonra annem ve eşim öyle olmaz diyorlar. Bilemedim valla