Benim bir arkadaşım yaşadı seninle aynı Olayı canım, doktor mg ve yatak istirahati verdi 37. Haftaya kadar yormadı kendini sürekli dinlendi. 37 de ayaklandı artık gelsin diye, 40. Haftaya kadar bebiş gelmedi bu sefer de ☺️ İçini ferah tut stres yapma sen 🙏🏻 Çok sağlıklı bir kızı var şimdi 🤗