Hatice1017 Slm hanimlar 32+2 gunluk hamileyim bugun muayene olduk 1800 kg iz az mi acaba dr gayet guzel dedi ama.... sizin bebisleriniz bu haftada kac kg di acaba???
Melisayenerli Hatice1017 benım 32 de seninkinden 1 kilo fazlaydı canım bana çok kilolu falan demedi banada normal maşalah dedi sadece pazartesi kontrolum var 35 haftalık olduk bakalım ne dcek çok merak ettim simdi
2prens_annesi Hatice1017 31+5 2000 kg normal dedi doktorum bakalım artık hayırlısıyla gelsinler de sonradan da alırlar 😁
Oguzaysel 29+3 te 1350 cıktı inşallah tosuncuk olsunlar 😊doktorum 200 gram aşağı yada yukarı olabiliyor ultrason ölçülerinde dedi
Oznur9482 Bende 32+1 deyim dün kontrolüm vardı 2050 gram dedi canım artı eksi 300 gram değişebilir tabiki 🤷🏻♀️
Hatice1017 Melisayenerli 41 kere maşallah cnm demekki doktorlar sadece dusuk olup geriden geldigi zman soyluyorlar tek haftasiyla uyumlu olsunda geriden gelmesi daha kotu tabi rabbim hayirlsiini versin ins😊😊Ogrenince burayada yazarsan sevinirim😊😊
Hatice1017 Esraygtf Masallah cnm su an 33. Haftanin basindayiz bitene kadsr kac gram alir bilmiyorum ama bana birwz az gibi geldi kilosu sanki benimkinin tabiki sağlıklı olsunda fazla kilo olmasi.coktw onemli deil 🤗
Kocerirem Hatice1017 valla bende en son 32+0 da gitmiştim 2100 dü ama o haftada normali zaten 1800 falan normal yani canım. Bebişin sağlıklıysa kilosu çok önemli değil. 🙏
Hatice1017 Kocerirem Sagliginda bi problem yokmus cok sukur cnm umarim sagliklicada doğarlar ama tabi anne olarak insan en iyisi olsun istiyor hayırlısı bakalim🤗
Hatice1017 Hepinizin bebislerinede masallah kızlar 🤗🤗Benim minigimin kilosu biraz düşük sanki o halde 🙄🙄
Esraygtf Hatice1017 canım artık sonlara doğru haftada 250 gr bile aldıkları oluyormus ayrıca ultrasonda eksik ölçüm yapabiliyormus o yüzden cok takılma
Betulyavuz Hatice1017 bende bugün muayene oldum 32+4 gebeyim 1900 dedi kilosuna . Biraz iri dedi hatta ama ben normal haftası ile uyumlu diye okudum nette . Sağlıklı olsun yeter gerçi elhamdulillah 🙏
Hatice1017 Betulyavuz Masallah cnm tabiki oyle en onemlisi saglikli olmalari dualarimiz o yonde zaten🤗❤
Hatice1017 Esraygtf Aynen cnm zaten benim bebeklerim.oyle cok iri dogmuyorlar iki oglumunda birisi 2800 birisi de 2900 dogdular ama cok sukur bir sıkıntıları olmadi bundada nasip artik😊😊🤗