Merhaba kızlar dün akşam canım çok çiğköfte istedi yalnıx baya acıydı yedim çok acıydı ama sonra danki midem bulantım azaldı.bu sabah uyandm ilk defa mide bulantım yoktu şuam çok şaşkınım 12+4 gibi nlük hamileyim son zamanlarda aşırı mide bulantım coşmuştu.şimdi böle olunca korktum acaba çiğköftedrn birşey mi oldu bebeğime die birşey mi bulaştı die?yoksa normal mii haftama göre azalıyor mu?çok panik yaptım