AATozarr Kevser99 Genelde 10 ve üzeri gebelik sayılır ama referans aralığı kaç birde adetin ne kadar gecikti
Nslhnakn Kevser99 benim ilk 7.86 idi 2 gün sonra 40,69 idi 4 gün sonra 496,59 a yükseldi 4 sonra tekrar verince 2958 e yükseldi canım bana doktorum 5 in üstünde gebelik sayıyoruz folik asit önermişti şimdi çok şükür 6+5 iz🥰 yükselir inşallah değerin🙏🏻♥️
Sermec Kevser99 canım degerim cok az kanama da geldı demişsin kimyasal olabılır istersen bir doktora git tekrardan kan ver net bellı olur o zaman ne oldugu ama sankı kımyasal gıbı
duyguyilmaz Duzenli artis onemli kimyasal gebelik vs de olabilir. Oyuzden 2 gun sonra bir daha kan ver.
Anneolmak38 Kevser99 Hamilesin canım hayırlı olsun adetin gecikncemi yaptın yoksa adetten öncemi. Adetin geciktiği halde böyle cıktıysa sıkıntı olabilir
Kevser99 Anneolmak38 3 gün geçti canım evde ilk yaptım idrar testi bir kaç damla gelince doktora gittik bthcg 13.98 çıktı eve gelir gelmez kanama daha fazla oldu adet sancısı oldu bende anlayamadım doktor progeston adında bir ilaç verdi ama kanama çok
Denizlila00 Kevser99 sanırım sizin daha önce yüksekti yani hamilelğinizvardı daha sonra bu değere düştü galiba
Kevser99 Arkadaşlar bilgileriniz için herkese teşekkür ederim bir yakınım içim yazmıştık bugün hastaneye geldik düşük olmuş 😥
Ebaki Nslhnakn canım Bi de bunu soracam nasıl anlıyorsunuz adet gecikmeden hamileliği ne gibi belirtiler oluyo da test yapıyorsunuz yanı 🤔