Bu post defalarca açıldı biliyorum ama bana da deneyimlerinizi yazar msnz? 50 gr glukoz içtikten sonra şekerim 160 olarak çıktı . Doktor haftaya tekrar 100mg daha test yapalım istedi . Evde şekerimi ölçüyorum iki gündür aç tok normal çıkıyor . Sizce tekrar test ysptrmalmym