Kızlar eşimin ciddi bir rahatsızlığı başladı Çarşamba biyopsi yapılıp adını koyacak doktorlar o hastalığın... bu arada ben 19+0 lık bir gebeyim ve çok çok çok üzülüyorum kötü bir hastalığın çıkmasından dilim bile varmıyor o hastalığın ismini söylemeye.. 🙁 tabii durum böyle olunca bende eşimi yalnız bırakmıyorum o hastaneden o hastaneye dolaşıyorum bazen bebek beklediğimi bile unutuyorum bütün dünya bebişimin etrafın da dönerken şu son hafta eşimin etrafın da dönüyor .. çok korkuyorum eşime birşey olacak diye lütfen dualarınızı eksik etmeyin....