Gecmis olsun ben 3 hafta cektim. Son 1 haftasi işkence gibiydi kalakaliyordum oldugum yerde. Bir gece de yataktan kalkamamiştim hareket edemiuordum acıdan. Ağladim bayagi hatta 🙄 sicak su torbasi koydum ben ve o kadar iyi geldi ki size anlatamam. Resmen beni o iyileştirdi diyebilirim. Torbadan sonraki gune randevu almiştim ortopediye. Ama randevu gunu gitmekten vazgectim cunku hoplayip ziplardjm yani agri kalmadi hic. Suanda da ağrim yok cok sukur. Bir deneyin sicak su torbasi tabi tene temas etmeden bir havluya sarabilirsiniz. Oncesjnde varsa bir masaj kremi ile masajda iyi olur ben oyle yaptim