Selam herkese, 22+3 teyim. İlk gebeliğim, hem doğum hem de yenidoğan bebek bakımı ile ilgili eğitim alabileceğim iyi bir gebe okulu arıyorum. Giden, yada çevresinde gidip de memnun kalan önerebileceğiniz bir yer var mı?
Gidenler, faydası oldu mu yoksa gereksiz mi. Fiyatlar ve eğitimin içeriği hakkında bilgi verirseniz, Görüşlerinizi yazarsanız düşünen bir çok kişi için faydalı olacağını düşünüyorum. Şimdiden teşekkürler.
Hepimize sağlıklı güzel gebelikler diliyorum 🥰