Esraygtf Songul1107 ayy cok büyük değil mi 😱 ve cocuk biraz büyüyünce nasıl sığacak bunun içine. Travel pişmanlıktır..😂
Ozgesn Songul1107 baktım ama ilk gebeliğimde travel alarak hayatımın hatasını yapmıştım ikinci gebeliğim suan ve aynı hatayı yapamam 😄 gerçekten pişmanlık yani . Doğumdan itibaren kullanılan çift yönlü bebek arabası alacağım bundan değil ama buna benzer ❤️https://www.onurbebe.com/urun/space-cift-yonlu-bebek-arabasi-gold-bej?gclid=Cj0KCQiAtrnuBRDXARIsABiN-7Ad80UD7TUmPNRgQLwex3ZpPZ9GC8sNSjmjmqG5XIR4_u2MJbrppx0aAiIrEALw_wcB
Songul1107 Esraygtf Neden bence cok güzel ve çok sık 6 aya kadar yatsa sonrasında oda yapacağım zaten
Minnosannis01 Esraygtf ay buna koca çocukları koyuyorlar. Bebek büyüyünce yani bu olmuyorki hiçç. Bebek için bu en fazla bir yaş dimi
Esraygtf Songul1107 gece uyurken falan onda mı yatıracaksınız? Yeni doğmuş bir bebek icin ne kadar konforlu olabilir ki?
Esraygtf Minnosannis01 evet cocuklar biraz büyüyünce sığmıyor bunlara ayaklar dısarda sallanıyor😂 ve bebek arabası alırken incelemiştim hantal katlaması zor aşırı büyükler bana hiç kullanışlı gelmedi bu travel sistemler
Minnosannis01 Esraygtf bende içinde koca çocukları görünce ne biçim araba diyordum. Lükse kaçıyor bu bebek büyüyünce değiştirmek lazım. Çocuğa işkence yoksa
Esraygtf Songul1107 anladım canım senin dediğini portbebeden bahsediyorsun da. Oto koltuğunda yatmasıyla aynı olay bence bebek reflü yatağında vs yatar rahat ve daha yumusak bi zeminde yani
Esraygtf Minnosannis01 genelde insanlar görüntüsüne kanıyor ama biraz kullandıktan sonra pişman oluyorlar. Ben e bebekten joie lietrax aldım vallahi tek elle şak diye kapanıyor. Bagajda yer kaplamıyor kaplasada yandan tekerlekleri cıkıyor
Anneee3 Afra34 bu araba rahat değil gibi sanki o hep öyle kapalımı kalıyor ayak kısmı açılıyor mu arabanın çocuk boyu uzayınca hani bide çocuklar cabuk sıkılır rahatlık ararlar
Afra34 Songul1107 evet canım aldık şu anlık sorun yok memnunuz kullanıcı yorumları da güzeldi duruşu rengi çok şık ve kullanışlı da geldi bize evde denedik henüz bebek doğmadığı için 🤭