Livask Arkadaşlar geçen hafta cuma günü sezaryen oldum çarşamba günü kanamam kesildi bu kadar az olması normal mi? Bilgisi olan var mı?
filiz08 Livask olabilir.Bir ay içerinde tekrar kanaman başlayabilir ya da uzun süre olmayabilirsin.ben 15 ay olmamıştım .18 ayı geçerse eğer doktora gitmek gerekkiymiş
hohomoromu Livask ara ara kesilip yeniden başlıyacak 3-5 gün kesiliyor sonra tekrar oluyor kanama bu sekılde hemen hemen 40 gün oluyor
Livask filiz08 Sirkencubin hohomoromu anladım arkadaşlar çok teşekkür ederim cevapladığınız için. Bu ikinci sezaryenim de ilkinde böyle olmamıştı o yüzden biraz tedirgin oldum. İçimi rahatlattınız sağolsun 🤗🌺