Canım benim bebe hep çok sakin olurdu ultrasonda. Detaylıya girmeden 20 dk önce falan çikolatalı süt içip gittim. Hem yüzünün güzel fotoğrafını aldık, hem doktor ölçümleri çok kolay yaptı, hem de hareketliydi. Ama arkadaşlar da haklı, bazı bebeler istersen çikolata fabrikasını ye yine de kıçını dönüp uyuyor 😂😂😂