Ozlemzeynep yalniz hamile kalamadiysaniz bu sure icinde yeni tedavi yontemleri denemelisiniz. Aşılama,sonrasi tup bebek gibi. Neden alternatif seylerle vakit kaybediyorsunuz ki. Bende 2.5sene bekledim 3. aşılama ile hamile kaldim. Hemen olmuyor diye bilmediginz yöntemlere girismeyin bence.