Dfnmm istanbullugelin_ bende kızıma deren ismini düşünüyorum çok güzel ve çok ender bi isim😍😍😍defne ismi ayrı bi güzel kaybetttiğim kızımın ismi 😓Rabbim evlatlarımızı bize bağışlasın inşallahhh 👐🏻👐🏻👐🏻
Didi6 Deren 😍 Daha güzel ve daha ender. Defne ismini sevmiyorum. Yunan mitolojisinden geliyor. http://bebegimeisim.blogspot.com/2018/01/defne-isminin-gercek-anlam-ne-dinen.html?m=1