Aliayse İyi akşamlar karın ve kasık bölgemde tanımlayamadığım bir ağrım var doktora da gitmek istemiyorum idrar yolu enfeksiyonu diyip gönderiyor acaba hamileliğinizin ilk 3 4 haftasında ağrı oluyor muydu yada nasıl oluyordu söyler misiniz
Denizlila00 Aliayse evet ben 4 haftalık hamileyim bir yerden oturup kalkarken veya sürekli ayakta kaldıgım zaman kramplar giriyo şiddetli sonra geçiyo en fazla 15sn süryo . Adet arısından daha farklı daha kusa süreli
Pinar_93 Aliayse canım benim adetime bir kaç gün kala sağ ve sol kasığımda batma şeklinde ağrı saplanıyordu kısa sürüyordu ama . Meğer hamileymişim ondan . İnşallah sen de güzel haberler alırsın 😊
Aliayse Denizlila00 benim sürekli var ağrım geçmiyor 4 gündür var bu 4 gün önce ağır kaldırdım o da bişey yapmaz inşallah
AATozarr Aliayse RABBİM gönlüne göre versin o zaman 😉 Benim adetimden önce kaşık batmalarım vardı ondan şüphelenip kan da 6 gün kala çıkmıştı belki bu yardımcı olur sana ☺️
Pinar_93 Aliayse hamile kaldığım ay adet olacakmış gibi ağrılarım oluyordu hatta ben bu ayda tutmadı herhalde deyip umudumu kesmiştim . Bizimde hemen tutmamıştı inşallah sizde güzel haberler alırsınız 🤗
AATozarr Aliayse Hastaneye gidersen de ki devlet olursa da adetinin geciktiğini söyle yoksa bakmıyorlar ben öyle yapmıştım adetime daha vardı ama çıktı 😂
AATozarr Deebg benim kasıkta şiddetli bi sancılarım olmuştu ondan şüphelendim zaten ilk defa böyle bi sancı vardı bende
Aliayse Deebg Deebg evet geçmiyor karın sol kasık sağ kasık geçmedi dün sadece sol kasık ağrım vardı bugün her yerde var ağrım