Ednrr Kızlr 28+4 haftalık gebeyim aşırı mide yanmam var bir kaç arkadaşım Gaviskon şurup iç dedi doktoruma da sormadım açıkcası kullanan varmı aranızda ?
Sghslove Ednrr bana doktor önerdi ama her doktor her şeyi önermiyor o yüzden kendi doktoruna mutlaka danış derim canım geçmiş olsun
cisemco Ednrr istersen günde 10 şişe bitir hiç bir zararı yok. Canım gaviskon kendilerini çok severim 😁
Aylininciertu Merhaba bende 36 haftalığım haftada nerdeyse 1 şişe içiyorum bazen bir haftadan az sürede bitiyor bi problem olmaz gaviscon likit kullanıyorum ben yeşil olan