MKA kanal olayı dediğim gibi sancı anında da bebek kanala girebilir. O konuda hemen sezaryene yönelen doktordan kaçının derim. Kesiye gelince zaten o ana kadar sancı çekip yorgun düştüğünüz için o an kesi yerine atılan uyuşturma iğnesini hissetmiyosunuz. Ben anladım vurduğunu ama hiç acımadı. Sonrasında zaten sohbet muhabbet şeklinde ilerledi. Tamamen doktorumun profesyonelliği ile kesç anını çok rahat atlattım. İnanın acı debilecek kadar bişey hissetmiyosunuz. Bebeğin gelişine göre dikişleriniz oluyor. Bana dikiş sayısını söylemedi sadece kendisinin 1 kesi attığını ama bebek eli yüzünde çıktığı için bebeğin de 2 yerden kestiğini söyledi. Diktikten sonra hemşireler bana batikon vermişti bakım için. Sonra sabah doktor gelip kontrol ettiğinde batikon falan da sürmene gerek yok senin dikiş sorunun yok demişti. Hakikaten de sonrasında bakımında ne sorun yaşadım be başka bişey. Çok şükür. O konuda hiç korkmayın. Tamamen kavuşmaya odaklanın 🙏🏼✌🏽