Tugbardm Arkadaşlar 29+0 haftalık hamileyim son üç saattir bel ağrısı yaşıyorum ağır bişey kaldırmadım yerede eğilmedim merdiven çıkınca oldu. Normaldir gebelikte dedim şimdide adet ağrısı gibi ağrım oldu yalancı sancı dedikleri bumu oluyor acaba
Feyzzzz Tugbardm nedicek acaba doktorun banada haber et ya bendede öyle bişy oldu bugün valla 30+3 bende 🤔
EceElif Arkadaşım Bel ağrısı adet ağrısı gibi ağrın olursa ara dedi doktorum geçen gün aynısını yaşadım hemen gel dedi gittim açılma olmuş 1 cm ve yumuşama var dedi zaten kasılmalarımda çoğaldı ☹️ Sende bi doktorunu ara istersen
Tugbardm Feyzzzz gidin bir bakılsın yazdı canım ya eşimde uyuyor gece işe gidecek ne yapsam bilemedim
Feyzzzz Tugbardm hımmm anladım. Benimki biraz gecti gibi şimdilik gitmemde. Olmadı bi sabaha kadar bekle yada bilemedim🤷🏼♀️
Tugbardm ekin4 5 in üstü pozitiftir şuan hamile gözüküyosun ama iki günde bir iki katına çıkması lazım değerin en az. İki gün sonra tekrar yaptır canım