Selam kizlar tam 37+0 haftalik gebeyim bugun kontrolde 3 cm acilmam varmis ama bende sifir sanci sezeryan istedigim icin 1 saat sonra ameliyata alincam bana ve bebegime dua edermisiniz saglikla cikalim insallah arkamda 3 yasinda oglumu birakiyor olmak cok uzuyor beni cok gerginim o yuzden saglikla cikariz bizde insallah. Insallah dogumdan sonra hikayemi de yazmayi nasip eder insallah Rabbim ❤