Zuzum_20 31+6 allaha şükür herşey normal gidiyor ama karnımın üstünde sol göğsümün altında ağrı acı nasıl bişiy tamda dile getiremiyorum batma gibi bişiy var o beni çok zorluyo sende varmı cnm🧐 hazırlıklara gelicek olursak herşeyimiz tmm pazartesiden itibaren yıkama ütüleme işlerine geçicem ve doğum çantası hazırlicam 🥰