Merhabalar herkese 😍 bu yazdığım ne kadar yanlıs ne kadar doğru bilmiyorum ama başına gelen vs var ise fikir almak istedim. Şuan 18 haftalık gebişim😊😊 Nisan ayında hemoroid+anal fissür ameliyatı geçirdim. Ve kızçem de önümüzdeki Nisan ayında dünyaya gelicek inşallah 🙏 Doktorum kesin bir dille geçirmiş oldugum operasyon ve astımlı biri oldugum için kesinlikle sezeryan yapacağım seni dedi. Öncelikle tek istediğim sağlıklı bir şekilde dünya ya gelmesi,fakat ben normal şansım var ise denemek istediğimi söyleyince fazla heyecan aramaya gerek yok sezeryan olucaksın diye tekrarladı 😂 başına böyle birşey gelen varmı?