Bende 15. Haftada bebeğin eşinin aşağıda olduğunu öğrenmiştim, doktorum rahim uzunluğunu ölçtü emin olmak için bir sıkıntı yok ve kapalı dedi. Yukarı çıkacak gibi gözüküyor dedi. 20. Haftada ayrıntılıda yana doğru çıkmıştı gerçekten yukarı çıkıyor rahim büyüdükçe☺