07052019 Çok çok üzüldüm arkadaşınız için Allah şifa versin 😔 Ama yazdıklarınız o kadar doğru ki. Burada şöyle yorumlar görüyorum “Valla ben 2 çocuğumda da içtim hiçbir şey olmadı” ya basit bir D vitamininin eksikliğinin bile yaş ilerledikçe bir çok kanser türüne zemin hazırladığından bahsetti bana doktorum. İnsanlar nasıl olur da sigara gibi kocamaan zararların olduğunun kanıtı olan maddeye karşı “nefsim, bırakamıyorum” savunması yapar akıllar almıyor