Adabahar ben hiç kullanmadım oğlum almadı ama uyuduktan sonra iyi oluyor özellikle sürekli emme istegi olan bebekler için diş yapısında bozukluk olmasının sebebinin uzun süreli kullanımlarda oluyor 3-4 yaşına kadar kullanıldığı zaman çarpıl dişli olma ihtimali yüksek diye duydum araştırmalarıma gore