Canım bana da polikistik tanısı koyuldu. Hatta doktor bana hamile kalman zor flan dedi umutsuz konustu. Kendimi bildim bileli düzensiz adet olurum. Ama doktor böyle dedikten 4 ay sonra hiç bi tedavi uygulamadan hamile kaldım cok şükür. Hamile olabilir miyim acaba diye hiç düşünme aklından tamamen çıkar. Bu iş birazda kafa da bitiyo gibi bence, stres yapma sürekli acaba diye düşünme.. Allah yardım edecektir 🙏🙏