TazecikAnne123 Aniden bi hareket yaptım ve göbeğime feci bi ağrı saplandı😭 karnım taş gibi oldu. 3 saat geçti ama hala göbek deliğim ve çevresi çok acıyo. Yaşaya var mı arkadaşlar??
Nur-11 Geçen hafta bende de oldu benim göbek deliginin sol yanıydı ama benimki yatarken oldu birden ve yarım saat kadar kıvrandırdı çoktan fenaydı neydi bilmiyorum tekrar ederse gideyim dedim olmadı arada yokluyor gibi yapıyor o kadar🤔
TazecikAnne123 Nur-11 dediği gibi ben ani hareket yaptım ona bağlıyorum. Ama baya kıvrandım. Sen kaç haftalıksın canım bu arada
Nur-11 TazecikAnne123 24+2yim ben karın büyüyüp gerildiği içindir dedi çevredekiler ama hiçte öyle bir agrıya acıya benzemiyordu
TazecikAnne123 Nur-11 bende saat 5 oldu bak. Uyuyodum dönerken ağrısına uyandım. Doktora gidicem. Acilde anlamazlar bişeyden. Yarında haftasonu. Napacağımı bilemedim ya 😭
Nur-11 TazecikAnne123 doktorunu ara canım anlat acil görürse bakar zaten yada neden olabileceğini söyler rahatlarsın hiç yoktan