Pelin877809 valla canm kotuyu cagırma dıye algılama ama ben hamile kaldm 5. haftada hersey ıyıyken 6+3de kese etrafında kanama cıktı. kalp atısları ve gelişimi ıyı olunca ve progestan fitil kullanınca dert etmedm hersey guzeldı ta ki 10. haftda kontrole gıdene kadar. bebeğimin kalbı 9. haftada durmus. hemen aldılar. ve suan tekrar hamile kaldığımda kan sulandırıcıya baslayacaz dedı doktor. ki kızımı sorunsuz dogurmustum. ama doktor sulandırıcıya baslayacaz dıyınce korku gırdı ıcıme ve hamile kalamıcam korkusu bastı içimi. doktorum 1 adet dönemi bekle dedı sonra denemeye baslayın dedı ama korkuyorum. rabbım tüm hamılelere saglıcakla bebeklerini kucaklamayı nasip etsin inşallah ❤