Prensin1annesi Merhabalar bugün sezeryan günü aldık 22 Kasım inşallah 38+3 olucaz ama spinal mi genel mi Bi türlü karar veremedim bel ağrısı olur mu ondan korkuyorum tecrübeli arkadaşlar tecrübelerini paylaşırsa sevinirim 🙏