Pinkberyy 5-6ay sonra oluyormuş yine ben 1 yıl boyunca hiç olmadım çeşitli doktorlara gittim ama hiç biri polikistik over olduğunu söylemedi ilaç verip gönderiyordu sadece 2 gün adet sürüyordu aslında böyle olmaması lazım. Hiç öyle düşünmeyin gerçekten, tedavimi hiç aksatmadım ben..