Nlnylmz deletedmom2323 bi akrabam agvani hanımda doğum yaptı çok memnunum demişti hastane ve doktordan yeni doğum yaptı sayılır hatta 5 ay falan oldu
deletedmom2323 Nlnylmz ben flora hnma gidiyorum ama etrafımda oraya giden yok acaba iyi mi degil mi dıye soru işaretleri oluşuyo kafamda teşekkürler ☺☺