Ayhanseda Kızlar çok kötüyüm vajinada kaşıntı ve enfeksiyon geçmek bilmiyorum ne yapayım bu durumu yaşayan var mı
hilobero Ayhanseda Ben şuan kaşıntı yaşıyorum neden bilmiyorum delirtecek şekilde kaşınıyor ve aşırı bi akıntı var ıslak hep
Minigiiiinannesii Ayhanseda tualetini yaptiktan sonra taharetlenirken bi kanka ilki bi su koy icine de sirke dok. Oyle taharetlen. Kurularkende peceteyle devil temiz eski bi bezle kurula canim. Ic camasirini da giymeden once kizgin utuyle utule. Yardimci olucaktir eminim.
ozguk Ayhanseda 3. Aydan beri çekiyorum şeker için yattım enfeksiyon çıktı şimdi hastaneden çıkamıyorum
Ayse_12 hilobero bende de bu sorun var sürekli sabunla yıkıyorum günlük iç çamaşırımı 3 kez değiştiriyorum ama bir türlü geçmedi
Betull61 Benimde 6.ayımdan beri aynı tahlil yapıldı temiz çıktı olabilir diyo doktor krem veriyo vitil veriyo bitince yine başlıyo kaşıntı akıntı
Burciny Ayse_12 Vajinayı sabunla temizlemek vajinanın doğal yapısını ve PH dengesini bozar. Mantar, kaşıntı, enfeksiyon gibi olumsuz bir takım sonuçlar doğurur. Sadece su ile vulvanızı temizlemen yeterlidir.
Nltka Kızlar internetten araştırdım ben yaban Mersin’i aldım pazardan . Çok yenecek birşey değil o yüzden kaynattım bende . Suyunu içiyorum iki üç gündür kendimi daha iyi hissediyorum . Tuvalettimi yaparken aşırı sancım ve ağrım oluyordu sancılarım duruldu . Tavsiye ederim