duyguyilmaz Yasemin58 bana 27.haftada demisti. Artik hareketlerine dikkat et. Gunde en az 10 kere hissetmen lazim. Hareket hissetmezsen su ic tatli ye soluna yat dinle. Hissedemezsen sakin erteleme demisti.
NSerin duyguyilmaz bu aksam gittiğimde banada ebe kızdı niye simdiye kadar gelmedin diye ilk gebelik olunca insan bilemiyo işte ama 2 3 gunde bi gidicem bundan sonra :)
Fatmanur_yakup17 Aynı şekil benimde öyle bende hissetmiyorum iki gündür 23+6 normalde azda olsa hissederdim ama bilmiyorum valla
NSerin Fatmanur_yakup17 ebe bana normal bu haftalarda 9 aylık gebelikte yaşanan hissetmeler fazla olmaz dedi ama sen genede görün doktora
Tuuce7 Aklınızda olsun sağlık ocağı ebeleri de hemen bakıyor hemen yakında bir sağlık ocağına gider dinlersiniz