Merhabalar, 12 haftalık hamileyim . Bende can hastanesinde şebnem hanıma gitmek istiyordum ama izinde olduğu için calibe demirkan diye bir bayana yönlendirdiler . Yeni gelmiş sanırım çok tatlı çok pozitif bir bayandı çok sevdik şimdi kararsız kaldım calibe hanıma devam mı etsem yoksa şebnem hanıma mı geçsem diye düşüncesi olan varsa paylaşabilirse sevirim iyi günler dilerim.