Hanımlar,birkaç gündür şeffaf sümüksü akıntım geliyordu.Doğum yaklaştığı için normaldir diye telaş yapmamaya çalıştım.Bu sabah yatarken bişey geldiğini hissettim.Kalkıp baktım berrak bi su ama hafif sümükümsü.Çamaşırıma geçmiş el ayasından fazla.Şimdi kalınca peçete koydum bekliyorum.Ciddi manada korkmaya başladım.37 haftalığım.😢