Merhaba, 9+4 haftalık hamileyim, bir haftadır devam eden kahverengi akıntılarım vardı bugün doktoruma gittiğimde durumu anlattım bana 3 günde bir yapılacak progestan iğnesi verdi ona ek olarak vajinal bölgeden ilaç verdi, düşük tehlikesi dedi ama öyle dinlen hiç kalma tarzı bişe demedi tehlikeli bir durum olmadığını ama tedbir amaçlı verdiğini anladım ama benzer durumda yaşayan var ise tecrübelerini paylaşabilir mi ? Şimdiden teşekkür ederim