Busra_1993 bende öyle oldu az önce günlük ped takıyordm bişi olursa göreyim diye kahve rengi lekelenme olmuş ben 13 Eylül’de düşük yaptım adet olmadan gebe kaldım 6+5 im kanda geldi peçeteye idrarda yok umarım üstüne görüyorum dur 😕😕 yarın gideceğim doktoruma umarım hiç bişi YOktur 2 gün önce duydum kalp atışını