Bugün 31+3 doktor kontrolümüz vardı herşey çok şükür ki yolunda fakat doktorum göbek kordonu 1 kez dolanmış ama sorun yok çıkartmaya çalışıyo dedi bi sorun yaratır mı diye sorduğumda birsey olmaz iciniz rahat olsun dedi
Boyle bi durumu yasayan var mı?
Bebiş kendisi çıkartır mı?