Yagmurcoglu Kızlar 34+5 olduk. Dün ishal başladı. Bugün iyice fazlalaştı. 5 kere wc ye gittim. Başına gelen oldu mu hiç ? 😱 Dr uma msj atıcam ama bu zamana kadar çok mesaj attım. Çekiniyorum artık. Var mı bu konuyla bilgisi olan ?
zcnmerve Yagmurcoglu ben de 34+6 yım şuan. Bi kaç gün önce karnımda şiddetli ağrı mide bulantısı ve ishal oldum. Ertesi gün doktoruma sordum normal dedi zaten ishalimde devam etmedi. Sancılar da günde 10 kereye kadar normal dedi. Burda bi kaç kişide daha aynı haftalarda ishal olduklarıyla alakalı postlar okudum. Ama tabi yanlış yönlendirmiyim siz yine doktorunuzla konuşun bence.
Gizemabc Yagmurcoglu ben de suan 34+2yim. Gecen hafta boyunca karin agrisiyla birlikte hep ishaldim. Usuttum sandim. Yarin da decam ederse saglik ocagina dedigim gun kesildi. Gitmedim.
Mugge_1 Yagmurcoglu canım bende 35. Haftamda ishal oldum karnımın üstünde geçmeyen gaz sancısı vardı, sabahtan akşama kadar sürekli tuvalete çıktım doktorum hastaneye yönlerdirdi serum yapıldı geçti çok şükür. Çok normal bi durummuş hiç korkma
Guligul Yagmurcoglu ayy bu 34.hafta ne stresliymis. Gozume surekli 34.hafta postlari takiliyor hamileligimin basindan beri heralde ilk kez bu haftayi cok stresli geciriyorum 😧 ishal fln olmadim ama sanirim bu stresle olacam..