Aturkk Kızlar 3 gündür bogazım cok kötü agrıyor eskiden viks sürdüğüm üzerine sıcak havlu koydugumda geciyordu simdi 31 haftalık hamileym acaba hamilelikte kullanılıyormu doktora soran kullanan oldumu?
Zeyk Aturkk ya benim burun tikaniklkgim cok dazla olduğu için burnuma az sürüp öyle yatıyorum bişey olmadı ama bilemedim ki
Burcu77 Aturkk ben hasta olduğumda kullandim burnuma falan sürmüştüm bisey de olmadi sanmam birsey olcagini 😊
Cigdem30 Aturkk ben 9 haftalikken yogun oksuruk kriizlerine giryordum bogazima falan surup yatyordum bazen rahatlatiordu bir sakncasi oldgnu dusnmuorm
kaan Aturkk doktor bana parol hariç hiçbir şey kullanmamamı söylemişti hastayken burun icin de sadece deniz suyu
Bebikom_ Aturkk bende 14 haftalıgım suan 3 gecedır burnumun ucuna surup yatıyorum. Bogazlarımda kotu baya bugunde surup bez baglıyım barı bende :) doktora sormadım malesef
Duygu02 Daha birkac hafta grip olduğumda kullandım.saglik ocağına gittigimde verdi.bana sıcak su dolu kaba koyup buharına durmami söyledi başından bir bez ile kapat etrafı demişti.cok faydası oldu tamamıyle nefes yollarını açıyor
Meloo Ya geçen gün bende kullandım sonra kullanmayın falan denildi kimisi kullan kimisi kullanma diyo bende meraktayım 🙄