Deniz71 Adetim 3 gun gecikti ve adet olcakmisim gibi ağrım ve baş dönmesi yaşıyorum hafif kasiklarimda ara ara ağrı oluyor gebelik testi aldım yaptım ve negatif çıktı
DiplomaliEvHanimi Deniz71 benimde 13uydu hala olmadim. 30.31lekelenmem oldu ama benimde bugn negatif senin olmusmuydu oyle bisy 13u benim
Gamzedngdn Umarım bebişleriniz vardır kızlar. Benimde öyle oldu adet olacakmışım gibi ağrı sancı hassasiyet ama gelen giden yok. Kan tahlili verdim meraktan daha günüm gecikmeden müjdeli haberi almıştım allah size de nasip etsin 🙏🏻
Deniz71 Gamzedngdn yaa inşallah güzel haber alırız amin Rabbim bebeğinı kucağına almayı nasip etsin 😊
Sebos_1331 Bende ogrenmeden önce adet olucakmisim gibi agri cektim goguslerim sisti sicak su torbasiyla yattim adetime 2 gun kala test yaptim pozitifti sonra kana baktirdik ordada cikti.
burcu_1322 Deniz71 canım geçen ay benim adetim 4 gün gecikti çok heveslendim ama akşamına adet olmuştum 10 gün geçerse bi gebelik testi yaptır derim canım inşallah hamişsindir.😍
Salcali Deniz71 ben de oldu 2 gün gecikti test negatif çıkti 5 gün sonra da adet olmadım test pozitif çıktı çok şükür