Herkese hayırlı akşamlar bende doğum hikayemi yazmaya geldim uzun olursa Hakkınızı helal edin bu tarifi kısa anlatmak olmazdı zaten 🥰
10 kasım normal şartlarda gelmesi gereken tarih di ama bizim kızımız gelmek istemedi yerini sevmiş belli 11 kasım kontrole gittik ama kızım kanala girmemiş açılma yok sancı yok bi gece öncede söylemesi ayıp balık ekmek yemişim gece acile gitmek zorunda kaldım çünkü sanırsam zehirlendim çünkü istifar etmekten içim dışıma çöktü Allahtan ki çıkardım bi serum yedim kendime geldim günümüz geçmişti 40+2 olduk artık korkmaya başlamıştım kakasını yermi acaba hareketlerini hissetmezsem fark edermiyim falan diye ama çok şükür ki suan yanımda 🥰 doktorum ile konuştum doğumu biz başlata bilirmiyiz dedim hiç açılma yok ama deneyelim dedi ona kalsa o git eve bekleyelim dedi bebeğimin kilosu 3.800 gr dı 4000 kiloda Sezeryan demişti bana o yüzden artık aklımda Sezeryan da bi seçenekti zaten neyse kızlar sabah 9 da yatışım yapıldı çatı muanesi yaptılar ebeler açıklık yok suni sancı verildi yarım saat sonra doktorum geldi ve serumun yarısına kadar suni vericem seni ve bebeği tehlikeye atmayalım dedi deneme amaçlı başlamıştık zaten baktık ki açılma yok spinal Sezeryan istedim ve ameliyathaneye aldılar güle oynaya gittim tabi çokta güzel geçti ebeler doktorlar çok güzel ilgilendi benimle anestezi uzmanı belimden iğne yaptı sıcaklık hissedeceksin dedi ve yatırdı sonra konuşurken başladı tabi doktorum geldi hissiyat olabilir dedi ama acı olmıycak korkma dedi yaşım 21 olduğu icin biraz korkuyordum hatta baya bi 😢 sonra göğüsün altından böyle bastırma hissi hissettim nefersem kesi atılmış bebek yukarda olduğu icin onu itekliyorlarmış sonra bi ses Allahım yıktı ameliyathaneyi nasıl ağlıyor sonra fotoğrafımızı çeşitler öpüştük koklaştık aldılar meleği hemen temizleyip babasına göstermişler dikişlerim atıldı doktorum lazer ile diktiği yeri yapıştırdı ve sonra odama aldılar normal de 6 saati bulur dediler geçmesi uyuşukluğun ama ben 3 saat sonra parmaklarımı hissettim hiç uyumadım zaten uzandığım yerde sadece gelen gidenle konuştum sütüm 3 aydan beri geliyordu hamileliğimin sorun olmadı emzirmek çok şükür kızım emdi uyudu hep çok uyumlu bi bebek hiç ağlamadı hiç yormadı beni oyuncak gibi zaten sonra ertesi sabah 10 da çıkabilcegim söylediydi haızrlıklar bitti ve evimize geldik miniğim emiyor ama galiba sütüm çok yetmedi doktorumun tavsiyesiyle bi mama aldık gece uyandığında 30 ml içiyor ve devam 🥰 uzun oldu belki atlaya atlaya anlattım ama inanın tarifi yok hepinize hayırlı doğumlar dilerim ve kesinlikle normal doğum yapamazsanız spinal yapın ilk dolgusunda görmek çok güzel bi duygu ❤️
sormak istedikleriniz varsa seve seve cevaplarım hayırlı akşamlar hayırlı doğumlar 💜💕🥰👨👩👧