Merhaba kızlar dün gece bi post açmıştım doğum belirtilerimi diye biseyler hissettim. Sabah 6 da suyum geldi,eşimi hemen uyandırıp hazırlanmaya başladık. Ilk gebeliğim ve normal doğumu cani gönülden istiyordum.. ozel hastanelerin inanılmaz fiyatlarından dolayı ciglide yapma kararı aldim. Hastaneye ulaştık güle oynaya nst ye bağladılar hemen ama sancim çıkmıyormuş dediklerine göre,saat 8 de orta yaşlı erkek bi doktor geldi önce ultrasonda baktı daha sonra alttan muayene etti.Fakat öyle sert davrandiki çocuğu çekip çıkartacak sandım. Sonra bebeğim de gelişim geriliği olduğunu kuvezi olan tepecik araştırmaya sevk edeceğini söyledi hatta doğumun zor olacağını bikac gün musade altında kalacağımi felaket tellalı gibi anlattı ben ağlayamaya başladım eşimle şok geçirdik cunku tüm muayenemiz ozel de oldu ve herşey yolundaydı. Tepecige geldik alttan muayene ettiler 5 cm acilmam olmus yatisim yapıldı. Tabi ben o kadar kalabalığın arasında olacağını hayal etmemiştim eşimin yanima gelmeyişi falan ağlamaya başladımm doktorların çoğu erkekti sakinleştirdi içlerinden biri öğlene doğru sancim artik ikinma aşamasına geliyordu ve ben dayanamıyordum yataktan kaldırmıyorlardı sancilarimi rahat karşılayamadım. Ve artık o filmlerdeki gibi bağırmaya başladım gitmek istiyorum sezeryan alın beni diye 10 dakka boğaz patlatmadan sonra eşim getirttiler ki normalde yasakmış. Ona sarılıp ağladım götür beni diye doktorlar mümkün olmadığını söyledi cunku açıklığım 8 cm olduğunu söyledi. Ikınma hissim kuvvetlenince doğuma aldılar etrafim stajer kızlar ve erkek doktorlarla doluydu o anda hepsi cok güzel ilgilendiler. 4 ikinmada o rahatlamayı anlatamam size sanki biri omuzlarimdan bi yük aldı. Hemen uzerime verdiler kızımı yumuşacık pamuk gibi mis gibi bir kokulu o şey benimdi 😥😢 iç ve dış dikişlerim oldu. Ama hemen ayağa kalkıp bebegimle kendim ilgilenebildim. 🙈 Masal bebeğim 10 mart 12;30 da aramıza katıldı. Ve hicbir saglik sorunu olmadan. Normal doğum için pişman mıyım şuan saibeli😂😂😂😂 ama sanırım yine olsa yine yapardım 🤗😗 Sevgiyle kalın kendinize güvenin güçlü anneler 💜