Hanımlar ben gecen hafta doktora gittim son adet tarihine göre 6+6 olması gerekirken 5+3 cıktı doktor geriden geliyor ama sıkıntı yok kese normal dedi bugün e yine randevu vermişti bugün gittim asıl işte bugün 6+6 olması gerekirken 7+4 cıktı 2 3 sn kadar kalp atışlarını dinletti bu kadar yeter 7 aralıkta yine gel daha küçük cok dinletmeye gerek yok dedi anlamadığım 5+3 ken nasıl 1 hafta sonra 7+4 oldu?