Öncelikle herkese iyi doğumlar diliyorum 🙂 gel gelelim bizim hikayemize . Hamile olduğumu öğrendiğimden beri hep kusmalarla kanamalarla geçti gebeliğim. Sonrasında burasıyla tanıştım çoğu tecrübemi burdan aldım diyebilirim ☺️
Bebeğimin başı yukarıda olduğu için sezeryan ve kendi isteğimle de buna karar verdik. Doğumdan bir gün önce son kontrolüme gitmistim ve inanılmaz bir şekilde suyumda azalma vardı sınıra düşmüştü ve plesanta yaşlanması başlangıcı vardı , tek çare ertesi günü almaktı ve kabul ettim 😖 ertesi günü doğuma geldim spinal olmak istedim, iğneyi hiç hissetmedim ama o yaptıkları ilaçla elektrik çarpmasını o kadar kötü hissettim ki tansiyon düşüklüğünden narkoz almıştım ve tam herşey kötü derken miniğim defnemin ağlama sesine uyandım ve şaşkınlıkla bu çocuk benim mi dedim😁 o kadar güzeldi ki onu görüp koklamak bütün acılarını geride bırakıp onun için çabalamak dünyalara bedel ❤️ Şuan karşımda mışıl mışıl uyuyor 🙏 Allah isteyen herkese nasip etsin ❤️😇