balasininanasi Kızlar bugün açıklığa bakıldı. Ebe sabah 8 bucukta tekrar gel dedi. Kağıda 1 parmak yazdı. Yani 1 cm mi açıklık var demek oluyo ?
Delal123 balasininanasi doktor baş parmağı ve orta parmağını birbirinden ayırmadan alttan muayene etmesi bi cm oluyor canım
Sevgiay balasininanasi banada bugun 1 parmak dedi ama sonra kanamam oldu ara ara geliyor muayeneden sonra
27_00 Eee acaba biz evde kendi açıklığımıza bakamıyor muyuz ekstra yabancı parmak yerine kendi parmağımız daha iyidir 😂😂
27_00 balasininanasi valla ciddi soruyorum yani denemek lazım yani yaptıkları parmaklamak başka bişey değil cihaz yok bişey yok😂
27_00 Nehirkaya25 yani hiç böyle bişey yaşamadım. Benim de son haftalarım ama yani mantıken düşününce bir cihaz alet vs yok tekniğini öğrenmek lazım 😊