Halimeege Peri_ss03 14 21. hafta arasi diye biliyorum bende pazartesi gidicem 3lu taramam var 17 haftalik olcak o zaman
Ozican Peri_ss03 2li normalse 3lü genelde yapılmıyor benim 2li normaldi doktorum gerek yok demişti 3 lüye