sonsuzlukk Kızlar 16 haftalık hamileyim rahmim ağrıyla birlikte bazen sağ bazen sol tarafa kabarıp şişiyo. Magnezyum da alıyorum.Kontrolüm yarın.netten bakıyorum erken doğum riski diyo. Çok korkuyorum bu durumu yaşayan varmı aranızda :(